Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
VÝBĚR DOMU
Počet obytných místností
Počet podlaží
Cena domu na klíč
ZOBRAZIT NABÍDKU14.8.2023
Bungalovy se v posledních letech staly jedním z nejoblíbenějších typů domů. Jsou praktické a nabízí širokou variabilitu. Ale jaké jsou vlastně ty nejlepší projekty bungalovů? Na to je jednoduchá odpověď. Nejlepší bude vždy ten, který nejlépe splní všechny vaše potřeby a očekávání.
Preference každého z nás jsou individuální. Někdo potřebuje pokoj pro hosty, jiný se neobejde bez dílny s garáží a další si neumí svůj život představit bez domácího fitness. Stejné je to i s vnímáním architektury. Někdo je fanouškem moderních linií s plochou střechou a velkými prosklenými plochami, jiný nedá dopustit na klasické tvary se sedlovou či valbovou střechou. Do jaké kategorie spadáte vy? Dumonline naštěstí myslí na všechny, a proto sestavil širokou nabídku bungalovů všech tvarů velikostí i cenových relací, ze které si vybere opravdu každý.
Jaký je nejlepší projekt bungalovu tedy přesně říci neumíme, zato dokážeme popsat, jaký typ domu zájemci o výstavbu na Dumonline nejčastěji poptávají.
Podle dat z formulářů, které nám posíláte, je absolutním hitem současnosti bungalov se sedlovou střechou, 5 pokoji a celkovým rozpočtem do 5 milionů korun. Bungalov, jako jednopodlažní dům, přitom preferuje téměř 75 % lidí.
Co se týká samotného rozpočtu na výstavbu, tak 93 % zájemců má rozpočet do 5 milionů, přičemž z toho by se 42 % rádo vešlo do 3 milionů a zbylých 51 % počítá s výdaji v rozmezí 3 - 5 milionů korun.
Zajímavý je také požadovaný stupeň dokončení domu. Více než tři čtvrtiny zájemců preferují kompletní dodávku domu tzv. na klíč. Výstavby svépomocí tedy výrazně ubývá.
Pokud stále váháte, jaký projekt bungalovu je tím nejlepším právě pro vás, pro inspiraci se podívejte na katalog nejoblíbnějších domů podle počtu poptávek klientů.
autor: Daniel Donoval
16.9.2024
29.8.2024
29.5.2024
25.4.2024
29.3.2024
8.3.2024
29.2.2024
22.2.2024
7.2.2024
30.1.2024
19.1.2024
5.1.2024
21.5.2023
Realitní trh zažívá otřesy. Vysoké úrokové sazby hypoték výrazně utlumily nákupy bytů či domů. A ceny nemovitostí začaly klesat. Zejména bytů. Dům už v některých lokalitách vyjde le...
12.5.2022
Rodinný dům může mít mnoho podob. Zatímco některé mohou být z cihel a malty, u jiných je hlavním stavebním materiálem dřevo. Nabízí se však otázka, která z možností je lepší? Zatím to...
26.4.2022
Výběr domu není snadná záležitost. Právě naopak - stojí nás mnoho času i úsilí. V konečném důsledku se však toto úsilí rozhodně vyplatí. Dům totiž nevybíráme na rok nebo dva, ale spíše na...
18.4.2022
Pořídit si vlastní rodinný dům je snem nejednoho z nás. Aby však mohl být položen první základní kámen, je zapotřebí projektová dokumentace. Jenže na koho se nejlépe obrátit v případě ž...
4.4.2022
Voda - něco, co k životu nezbytně potřebujeme. V domácnosti bychom se bez ní neobešli. Ovšem stejně jako za elektřinu nebo plyn, i za vodu se musí platit, a jak už to tak bývá, ceny...
Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Jaké cookies používáme
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.