Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
VÝBĚR DOMU
Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.
Děkujeme za poptávku.
Mám zájem o více informací k domu
Dům 331.
Prosím, kontaktujte mě.
* Tento údaj je povinný
Obytné místnosti
5
Užitná plocha celkem
150 m2
Zastavěná plocha
110 m2
Konstrukce domu
Užitná plocha přízemí:
150 m2
Půdorysné rozměry domu:
26,7 x 13,1 m
Výška hřebenu střechy:
3,7 m
Min. rozměr pozemku:
33,7 x 18,1
Počet parkovacích stání:
2 (garáž)
Počet koupelen:
2
Tvar půdorysu:
L
Typ střechy:
Rovná
Provedení fasády:
Omítka
Styl domu:
Moderní
Doporučená orientace vstupu:
Jih, Západ
Vybavení domu:
Samostatné WC, Samostatná spíž, Samostatná šatna, Hlavní ložnice s vlastní koupelnou, Pracovna, Pokoj pro hosty, Hobby místnost, Krb, Terasa, Garáž
Obývací prostor s jídelnou a kuch. koutem
58,9 m2
Spíž
2,4 m2
Ložnice se šatnou
27,9 m2
Koupelna
8,2 m2
Pokoj
12,0 m2
Pokoj
12,0 m2
WC
2,1 m2
Koupelna
6,4 m2
Pracovna/Pokoj pro hosty/Hobby místnost
11,6 m2
Tech. místnost
7,8 m2
Chodba
18,5 m2
Dvojgaráž
33,0 m2
Cena včetně DPH. Cena kompletní projektové dokumentace včetně Průkazu energetické náročnosti budovy (PENB) a Požárně bezpečnostního řešení (PBŘ).
Dodavatel sídlí na Slovensku a v ČR primárně dodává projektovou dokumentaci. Výstavbu domu na klíč zajišťuje jen v regionech poblíž hranice se Slovenskem (Moravskoslezský, Zlínský a Jihomoravský kraj).
Cena domu na klíč bude stanovena na základě individuální poptávky.
Elegantní, moderní rodinný dům typu bungalov s plochou střechou a garáží pro 2 auta. Zajímavým a zároveň praktickým prvkem domu je terasa a vstup překryté hmotou střechy.
Společenskou část domu tvoří obytný velkoprostor, propojený s jídelnou a kuchyňským koutem. Pro pohodlné skladování potravin je zde navržena praktická spíž. Velká francouzská okna zajišťují dostatek denního světla v interiéru a jeho přirozené propojení s krytou terasou.
Privátní část domu je rozdělena na zónu rodičů a zónu dětí. Ložnice rodičů má vlastní koupelnu s vanou i sprchovým koutem a prostornou šatnu. V dětské zóně jsou umístěny 2 dětské pokoje, koupelna se sprchovým koutem a další pokoj, který lze dle potřeby využít jako pracovnu, hobby místnost, dětský pokoj nebo pokoj pro hosty.
Zdrojem vytápění je kvalitní tepelné čerpadlo vzduch/voda značky Daikin. Rozvody jsou v celém domě řešeny jako teplovodní podlahové topení.
Větrání je zajištěno pomocí rekuperační jednotky.
Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.
Děkujeme za poptávku.
Mám zájem o více informací k domu
Dům 331.
Prosím, kontaktujte mě.
* Tento údaj je povinný
LÍBÍ SE VÁM TENTO DŮM?
Poptejte nezávazně více informací
Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.
Děkujeme za poptávku.
Mám zájem o více informací k domu
Dům 331.
Prosím, kontaktujte mě.
* Tento údaj je povinný
Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Jaké cookies používáme
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.