Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
VÝBĚR DOMU
Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.
Děkujeme za poptávku.
Mám zájem o více informací k domu
Dům 215.
Prosím, kontaktujte mě.
* Tento údaj je povinný
Obytné místnosti
4
Užitná plocha celkem
80,3 m2
Zastavěná plocha
102 m2
Konstrukce domu
Užitná plocha přízemí:
80,3 m2
Půdorysné rozměry domu:
14,5 x 7 m
Výška hřebenu střechy:
4,5 m
Min. rozměr pozemku:
23 x 12 m
Počet koupelen:
1
Tvar půdorysu:
Obdélník
Typ střechy:
Valbová
Provedení fasády:
Omítka
Styl domu:
Tradiční
Doporučená orientace vstupu:
Jih, Východ
Vybavení domu:
Samostatná šatna, Krb, Terasa
Obývací prostor
15,4 m2
Jídelna
7,8 m2
Kuchyňský kout
4,7 m2
Chodba
5,5 m2
Ložnice
12,3 m2
Koupelna
6,9 m2
Pokoj
11,2 m2
Pokoj
8,6 m2
Šatna
2,6 m2
Zádveří
5,3 m2
Cena včetně DPH. Cena kompletní projektové dokumentace včetně Průkazu energetické náročnosti budovy (PENB) a Požárně bezpečnostního řešení (PBŘ).
Dodavatel sídlí na Slovensku a v ČR primárně dodává projektovou dokumentaci. Výstavbu domu na klíč zajišťuje jen v regionech poblíž hranice se Slovenskem (Moravskoslezský, Zlínský a Jihomoravský kraj).
Cena domu na klíč bude stanovena na základě individuální poptávky.
Jednoduchý, kompaktní 4pokojový rodinný dům typu bungalov. Jedná se o nejužší možné řešení bungalovu a je tedy vhodné na úzké parcely. Stále však jde o komfortní dům vhodný pro pohodlné bydlení 4členné domácnosti.
Obývací prostor je propojený s jídelnou, kuchyňský kout je částečně oddělen. Je zde navrženo i útulné posezení u krbu. Francouzské okno zajišťuje dostatečné prosvětlení interiéru i jeho přirozené propojení s terasou.
V domě je dále umístěna ložnice rodičů a 2 dětské pokoje. Nadstandardně velká koupelna je přístupná z chodby i ložnice rodičů. Úložné prostory v podobě vestavěných skříní jsou navrženy ve všech pokojích a na chodbě, vedle zádveří nechybí samostatná šatna.
Zdrojem vytápění je kvalitní tepelné čerpadlo vzduch/voda značky Daikin. Rozvody jsou v celém domě řešeny jako teplovodní podlahové topení.
Větrání je zajištěno pomocí rekuperační jednotky.
Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.
Děkujeme za poptávku.
Mám zájem o více informací k domu
Dům 215.
Prosím, kontaktujte mě.
* Tento údaj je povinný
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 107,8 m2
Cena domu na klíč: 4 516 020 Kč
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 112,4 m2
Cena domu na klíč: 4 683 280 Kč
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 142 m2
Cena domu na klíč: 5 937 730 Kč
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 100 m2
Cena domu na klíč: 4 181 500 Kč
LÍBÍ SE VÁM TENTO DŮM?
Poptejte nezávazně více informací
Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.
Děkujeme za poptávku.
Mám zájem o více informací k domu
Dům 215.
Prosím, kontaktujte mě.
* Tento údaj je povinný
Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Jaké cookies používáme
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.